Vrijdag 26 mei 2017 Vertrek voor het tweede deel - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Erfgooiers College - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 mei 2017 Vertrek voor het tweede deel - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Erfgooiers College - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 mei 2017 Vertrek voor het tweede deel

Door: Thijs Rietveld

Blijf op de hoogte en volg Erfgooiers College

27 Mei 2017 | Nederland, Naarden

Vandaag was de eerste dag van onze reis. We hadden om half 11 afgesproken bij school en zijn vanaf daar naar Rotterdam gereden. Daar moesten inchecken en konden we wachten op ons vliegtuig. Na geluncht te hebben konden we het vliegtuig in. Victors vader vloog ons en hij mocht samen met iemand in de cockpit zitten. Ik was de gelukkige. Na twee uurtjes gevlogen te hebben, landden we in Montpelier. Daar stond een busje op ons te wachten. Hier zaten we nog eens tweeënhalf uur totdat we bij onze bestemming waren, een oud klooster. Hier hebben we even rondgelopen en daarna gegeten, het was niet zo succes. Na het eten waren we nog even naar een stadje gelopen. Ongeveer een uurtje latere gingen we weer terug. Nog even snel douchen en dan lekker slapen.

• 27 Mei 2017 - 20:20

Erfgooiers College :

Op verzoek van Nicolette heb ik een kleine foto-impressie van het vertrek en de reis geplaatst.

Ik wens ze een mooie reis toe! De start was al fantastisch! Victors vader heeft ze per vliegtuig gebracht tot aan Montpellier. Daarna met een busje twee en een half uur boemelen naar de plaats van bestemming.

• 27 Mei 2017 - 20:21

Erfgooiers College :

Bastiaan Rietveld

Erfgooiers College

Het Erfgooiers College heeft een wel heel bijzondere werkweek: een estafettetocht naar Santiago de Compostela. We zijn in juli 2016 gestart in Le Puy-en-Velay en lopen ieder jaar met een klein groepje leerlingen ongeveer 150 km.. De nieuwe groep leerlingen begint waar de vorige is geëindigd. Corona heeft de tocht helaas wat vertraagd. We hopen in 2027 in Santiago aan te komen. De laatste honderd kilometer willen we met zo veel mogelijk voormalige deelnemers afleggen.

Actief sinds 24 Okt. 2016