20 september 2021 - Castet-Arrouy - Reisverslag uit Castet-Arrouy, Frankrijk van Erfgooiers College - WaarBenJij.nu 20 september 2021 - Castet-Arrouy - Reisverslag uit Castet-Arrouy, Frankrijk van Erfgooiers College - WaarBenJij.nu

20 september 2021 - Castet-Arrouy

Door: Lisa en Tian

Blijf op de hoogte en volg Erfgooiers College

20 September 2021 | Frankrijk, Castet-Arrouy

Na en lekker ontbijt en flinke stortbui was ons een vlakke etappe op asfalt beloofd. Maar na de eerste 10 minuten kwamen we erachter dat dit een gevalletje 'wat niet weet wat niet deert' was. Vandaag weer lekker geglibberd over de baggerpaden langs de dooie zonnebloemen. We hebben vandaag maar liefst 3 kerken bezocht en veel leuke dorpjes tegengekomen. Tegen het einde vonden Tian, Lisa, Thomas, Wilke en Renske die 26 km een beetje weinig, dus hebben zij compleet bewust nog een kilometertje omgelopen. Nadat iedereen rustig aangekomen was in de herberg moest er gekookt worden. De niet-koks konden vanaf de eerste rij genieten van een aflevering Hell's Kitchen. Al met al was het weer een gezellige dag met (hopelijk) lekker eten.

Groetjes Lisa en Tian

• 20 September 2021 - 20:35

Brenda:

Leuk Lisa en Tian! Jullie zijn je er van bewust dat dit nog maar de 2e dag was :-), en ik begrijp dat jullie niet koken? Geniet van het eten.

• 21 September 2021 - 18:15

Kees Vlierdorp:

Fantastisch stuk Tian, echt iets om trots op te zijn! Mooi om te zien hoe jij gezegdes uit de hoge hoed tovert. Het blog was al helemaal een spektakelstuk geweest als Lisa ook een aandeel had gehad, maar dat had ik ook niet verwacht moet ik eerlijk zeggen. Veel succes verder met de stevige wandeltochten!

• 22 September 2021 - 17:45

Carolien Van Kempen:

Een heel leuk verslag en wat hebben jullie het leuk met elkaar al denk ik wel dat het soms afzien is met de glibber partijen.Veel plezier nog en sterke voor de rest van de etappe.

Erfgooiers College

Het Erfgooiers College heeft een wel heel bijzondere werkweek: een estafettetocht naar Santiago de Compostela. We zijn in juli 2016 gestart in Le Puy-en-Velay en lopen ieder jaar met een klein groepje leerlingen ongeveer 150 km.. De nieuwe groep leerlingen begint waar de vorige is geëindigd. Corona heeft de tocht helaas wat vertraagd. We hopen in 2027 in Santiago aan te komen. De laatste honderd kilometer willen we met zo veel mogelijk voormalige deelnemers afleggen.

Actief sinds 24 Okt. 2016