rondje Naardermeer - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Erfgooiers College - WaarBenJij.nu rondje Naardermeer - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Erfgooiers College - WaarBenJij.nu

rondje Naardermeer

Door: Nicolette Brands

Blijf op de hoogte en volg Erfgooiers College

20 Mei 2017 | Nederland, Naarden

Onze laatste oefentocht: Rondje Naardermeer. Net als vorig jaar hadden we schitterend weer, stond de natuur in volle bloei, zagen we babyzwaantjes, allerlei andere vliegende beesten en zelfs een paar reeën. Helaas waren we niet compleet, want Thijs moest een ID regelen en Benjamin was vergeten dat hij moest werken (of was hij vergeten dat hij moest lopen?), zodat de een er vóór het hamburgerdiner bij Fort Uitmeer niet was en de ander de tweede helft van de wandeling miste. Maar een ding was duidelijk, we hebben er allemaal heel veel zin in. Ondanks dat de eerste blaren al op de loer liggen of zelfs zijn doorgebroken en de rugzak soms best wel wat zwaar was. Het grote aftellen is begonnen: over vijf dagen lopen we al!

Erfgooiers College

Het Erfgooiers College heeft een wel heel bijzondere werkweek: een estafettetocht naar Santiago de Compostela. We zijn in juli 2016 gestart in Le Puy-en-Velay en lopen ieder jaar met een klein groepje leerlingen ongeveer 150 km.. De nieuwe groep leerlingen begint waar de vorige is geëindigd. Corona heeft de tocht helaas wat vertraagd. We hopen in 2027 in Santiago aan te komen. De laatste honderd kilometer willen we met zo veel mogelijk voormalige deelnemers afleggen.

Actief sinds 24 Okt. 2016